kvällen av alla kvällar.

Igår blev det inte riktigt som planerat. Vi skulle ha haft en liten myspys middag här hemma, men pga tråkiga nyheter på ena fronten så beslöt vi oss för att skjuta upp det till en annan helg.
Men det hindrade dock inte mig och Maria för att korka upp. Bjöd på en snabbt ihop slängd wook, och sedan pimplade vi lite innan vi drog på en annan förfest på Ålidhem. Det var sådär, trist när man kommer till en fest där alla känner alla förutom vi, o så är alla riktigt osociala. Det var inte speciellt roligt, men vi blev ett "litet" gäng som fick äran att uppta ett hörn av vardagsrummet, så alkoholen hittade sin väg ner i stupen även denna helg. Sedan "for" vi ner på stan, och placerade oss i kön utanför Rex, vilket vissade sig vara helt i onödan. (sedan tidigare erfarenheter helgen innan visste jag att det kunde ta tid) För efter att ha stått i kön i ca 30 min förklarar en av vakterna högljut att nu är det "en ut, en in". Jippi ! Alltså, nästan helt omöjligt att ta sig in, eftersom vi hade ca 30-40 personer framför oss så uppskattades väntetiden till 60 min. Då ringde jag min älskade pojkvän som kollade upp nästa buss hem. (toffelvarning) Jennie sprang fram på halvhöga klackar för att hinna med sista bussen innan nattaxan började gälla. (såg förmodligen lika roligt ut som jag kände på mig att det gjorde, men nöden har ingen lag.)
Väl hemma så hände inte mycket mer än att jag somnade, utan att få uppleva något speciellt roligt under den kvällen...
Betyg? en 2 av 5 möjliga, och då var det enbart pga det trevliga sällskap som Maria bjöd på och att wooken hade smakat gott !

Idag ska jag bara njuta av att vara ledig, för i morgon börjas det igen. Ingen sovmorgon på flera dagar. Men det ger ju pengar, och det är jag i behov av just nu, verkligen !

på återseende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback