2oo7

Hela julhelgen har varit väldigt lugn och avslappnad, haft ett riktigt bra uppehåll från vardagen. Vill inte klaga på minsta lilla. Har ätit gott och fått fina presenter. Har haft lyckan att få fira både jul och nyår med min favorit kille, trots hans allergi mot mammas katter. Är så glad att du följde med, betyder mycket för mig.

Idag fyllde min mamma år, har ätit tårta och hämtat hämt mat som inte alls var fel (nej, det var inte pizza). Sedan har jag sytt klart ett par gardiner som jag hittade tyg till när jag var på IKEA i veckan, blev fint, hoppas de ser lika bra ut när det kommer på plats. Sydde även tre kuddöverdrag till kuddarna vi har på sängen, det räckte till o med till en liten duk till köksbordet. Jag är så effektiv i dag, helt otroligt.

Blir att resa tillbaka till Umeå på måndag, ska bli ganska skönt att komma hem och ta tag i lite bestyr. Är på jakt efter ett deltidsjobb/heltid, så vet du ett hör gärna av dig !
Saknar faktiskt mitt hem och min pojkvän (han hör liksom till ;)) Har fått lite julklappar som jag vill få upp på väggarna och lite andra småsaker.

När jag packade för resan ner, lyckades jag att glöma hälften av det jag skulle ha med. Fick inte med mig några som helt underkläder, (var inte orolig, inhandlade nya direkt) förutom dem jag hade på mig. Glömde flera tröjor och även byxor, vet inte vad jag tänkte på när jag packade. Förmodligen tänkte jag inte alls...

I morgon kommer Sandra förmodligen förbi en sväng, sen blir det till att ordna det sista och packa klart. Valde att flyga med ett ganska sent plan på måndag, så har några timmar på mig på måndag att ordna lite.

Nu ska jag överge datorn och njuta av en kväll med mamma och pappa.

God förtsättning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback