riktigt fin juldag.

Haft en riktigt härlig juldagsmorgon, vaknade och ante föreslog att vi skulle ge oss ut till sjön. Sagt o gjort, for ut med varmakläder och grillkorv i väskan. (kunde inte låta bli att ta med en påse med skumtomtar, väldigt goda varma) Fick en riktigt härlig stund ute, med goda tomtar och massa bus med vovven. Var inte hemma fören det var mörkt ute, vilket iofs inte inträffar sådär jättesent, men ändå!

Eftermiddan har mest varit lugnt o skön. Tittade på "för evigt" med Drew Barrymore, med hunden i knät och lite frukt i munnen... tände massa ljus o bara gosade ner mig i soffan. Just nu är jag mest lite rastlös.. kanske skulle diska när jag ändå är på g.. hmm

Längtar söder ut just nu. Finns inget fel med umeå, förutom avsaknad av socialtliv, vilket inte beror på staden, utan snarare en ganska gravid och tråkig Jennie och ett riktigt trist jobb utan möjlighet att knyta normala vänskapskontakter! Studentlivet öppnade fler möjligheter till ett normalt liv. Mitt socialaliv är liksom inte där jag är, utan allt mellan 25-100 mil bort. Kan bli lite komplicerat imellanåt. Ska försöka ta mig ner om en vecka faktiskt, ska se om jag kan byta bort en helg. Vore helt underbart, böhöver åka bort och ladda min energi. Har tur som har en helt underbar pojkvän som faktiskt förstår hur jag menar och inte tror att jag flyr från honom. Men han har faktiskt sina vänner som han träffar dagligen. Jag saknar KVINNLIGT sällskap!

tar tag i disken nu!
är inte mer än ett telefonsamtal bort...

Kommentarer
Postat av: Lina (S)

Söderut, när? Saknar dig! Kramar

2007-12-27 @ 23:10:09
Postat av: Becca

Låter som en riktigt mysig juldag. Vi har haft en helskön julhelg och snart är det ett nytt år! Saknar dig min vän hoppas vi kan träffas snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback