nytt år.

I morgon är det nyårsafton, och ingen alkohol skall förtäras. Förstår inte alls varför =) Blir en riktigt finmiddag här hemma, har bjudit in Maria som är hemma över jul/nyår. Har förvarnat henne om lugnet som kommer vara här, men det verkade hon inte ha några problem med. Väldigt trevligt!
Kan ju inte påstå att det känns som om jag missar något, är inte speciellt sugen alls, ska bara bli skönt att vara hemma. Kanske hade varit annat om man hade haft fler folk runt sig som man kunnat fira med.

Kommer att komma ner en sväng måndagen den 7 januari, sen är det väl tänkt att jag ska vara kvar ungefär en vecka, kaske några dagar mer. Så då är jag anträffbar.. har bara några småsaker inplanerat. Är öppen för förslag!

Nu ska jag se hur det går för Ante och hans tacoprojekt i köket!

Gott nytt år i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback