såhär ligger det till.

tiden går fort o så plötsligt har man inte skrivit på flera veckor. Har mycket i huvudet nu, dels en viss ångest över min c-uppsats som aldrig blir gjord. fan. Man ska inte börja jobba och tro att man får det gjort, borde ju känna mig själv vid det här laget.
Hur som helst. Jobbar extra på hotellet, frukosten och i städet. trivs kalas med personalen, alla är trevliga och hjälpsamma. Förutom det så har jag idag provjobbat på OKQ8 inte långt från från oss, var kalas trevlig personal, och de låter en verkligen ta en sak i taget under upplärningen! Kändes kalas så nu hoppas jag bara på att de bestämmer sig för att ta in mig som extrapersonal! Håll tummarna för mig!

Ikväll så "skriver" Ante upp för jägarexamen, ni kan ju passa på att hålla tummarna åt han med! Skulle bli så glad för hans skull om det går vägen! Har varit riktigt imponerad av allt hans pluggande =) lycka till älskling!!
Fixar han det så blir det att åka upp till Kalix under påsk och hälsa på hans familj där, skulle vara riktigt trevligt eftersom jag inte har träffat alla där! =)

Just det, förutom det då. För er som missat det, tänkte spendera sommaren i Finspång. Har fått arbete på Systembolaget, ska faktiskt bli riktigt roligt, tro att jag kan lära mig ett och annat där! =) + att jag får tillfälle att umgås med mina vänner hemma! Ska bli riktigt spännande att följa Sandra och hennes bebis de första månaderna i livet =) Är så glad för dig vännen!

Nu ska jag ner och hämta ut lite digitalbilder som jag lämnat in för framkallning, det är verkligen på tiden, de äldsta bilderna är från -04.

Puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback