Jag är smart(are)!

8-17 i ett fönsterlöst rum med tre kursdeltagare och en utbildningsansvarig. Mitt huvud är alldeles fullproppat med inrikes och utrikes, rek, postförskott, express, hempaket osv osv. Jag har varit på postens utbildning för anställda på butiker med postombud. Har faktiskt lärt mig en hel del, ska förhoppningsvis inte bli något större problem när jag väl är på plats.

Nu är det bara två dagar kvar.. det är faktiskt lite pirrigt. Tror att de flesta förberedelserna är klara. Några sladdar kvar att fixa bara.

Snart är det sommar! All snö är nu borta här uppe och cykeln är framtagen. Cyklar till och från mina jobb. (duktig) Sparar en hel del pengar istället för att åka buss. +28 kr varje dag jag cyklar.

Var och kollade lite sängar på jysk i dag, måste införskaffa det, börjar bli lite väl drygt att sova på golvet på min 120 säng och antes 105 säng. Vi kan ju inte klaga på utrymmet, men oftast blir det att en av oss får sova i mittskarven. Man vill väl kunna kramas!

Har fortfarande lite småångest över mailen till Lina och Becca som aldrig kommer iväg, men lyckas alltid vara på "inte skriv humör". Kan meddela beccis att vi planerar att byta internetabonnemang, villket innebär att vi måste ha hemtelefon! Bra va! Kanske man kan ringas lite oftare, det där med "Skype" har ju inte riktigt fungerat för oss ;-p

Nu ska jag förbereda för nattis, ska upp och jobba tidigt i morgon!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hur kul som hellst att ni ska skaffa hemtelefon!
Det var väldigt väldigt länge sedan vi pratades vid... mycket som har hänt och som händer....
snart kanske vi är husägare (förhoppningsvis!)

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback