Vart leder vägen?

Sitter fortfarande i tankar angående min förbaskade c-uppsats, vet inte riktigt vart jag ska börja. Är lite inne på ämnet fornborgar, men känner mig inte riktigt säker och vet inte hur jag ska lägga upp det hela för att lyckas genomföra det på ett bra sätt. Vill inte att det ska bli pannkaka av det hela! Har varit inne på "fornminnes" sidan och grävt fram lite utbredning. Det är främst Östergötland jag vill inrikta mig på, men kunde inte se något speciellt med placeringarna förutom de vanliga (höjder och krön). Kanske, kanske inte. Humm.. Har även varit inne på två andra ämnen, bronsålderssmycken eller barngravar. Men vet inte hur pass svårt det blir att föra en disskusion runt dessa ämnen! 

Hur som helst, det tar upp en hel del av mitt liv just nu. Annars så har jag kommit igång med träningen igen, var på stepmuskel igår, det var skönt som tusan, men idag är träningsvärken här för att påminna mig om hur otränat jag faktiskt var, ha ha. Idag blir det bara en promenad, tänkte ta det lugnt, och vänta med nästa pass tills i morgon igen. 

Nä, nu måste någon ta tag i disken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback