som om allt stod still.

Hur tråkig har jag gått och blivit egentligen!?
Vad gjorde jag förra året vid denna tid? Jo, jag festade som aldrig förr.. hade min absoluta topp. Fest, minst en gång i veckan, men oftas fler... vad har hänt?
Vissa skulle nog skylla på att jag tofflar... humm... Jag skulle nog säga att det stämmer till viss del, kanske...
Okej, de senaste veckorna har jag faktiskt undvikt festliga tillfällen. Medvetet... dels för ja, hmm, intresset har varit ganska lågt. Men även min kassa ekonomi har spelat roll en STOR roll. Helt sjukt hur dåligt med cash jag faktiskt haft. Har fortfarande inte hunnit ikapp efter sommarens bakslag. Förhoppningsvis så har jag möjlighet att spara lite nästa månad. yeah, right....

Gu, va ja saknar alla där hemma just nu. Det blir så mycket tråkigare här när man inte är på universitetet på föreläsningar och annat shit. Förhoppningsvis kommer jag kunna komma igång med uppsatsen i veckan. Väntar på mail.

-Visste ni hur avslappnande det är att sticka?
-shit, vad har hänt med Jennie? Är hon sjuk?

Nu ska jag fortsätta toffla... fick just en hint... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback