imponerad

Nya tag i dag.
Var väldigt frustrerad i fredags över att jag inte kunde hitta några bra böcker om mitt ämne, (fornborgar) så har grubblat över mitt problem hela helgen, och inte sett något annat val än att fjärrlåna böcker från något annat bibliotek, vilket känns drygt då det kan ta flera veckor att få dem, och jag behöver dem nu.  hmm, men iaf, så gick jag in och sökte återigen på Ub´s album, och fann självklart ett par intressanta böcker. Typiskt, vart var de första gången? Är övertygad om att någon jävlas med mig.. någon har tagit reda på vad jag ska skriva om och tagit bort dem ut registret, jävla idioter... !
hehe, eller så är det min oförmåga att söka kanske.. jaa, kanske!

Är så imponerad av Beccas fotograferande, borde göra mer sånt jag också. Men vad skulle jag ta kort på? öhh, jag har inte fått några fina presenter, och inte heller har jag råd att köpa något åt mig själv! hehe

När jag ändå är inne på ekonomi, shit, snart har jag varit utan pengar i två veckor! och jag lever fortfarande!! På fredag rullar det som tur är in igen, och jag har aldrig varit så pank som jag är nu! Är i stort behov att få shoppa lite! Det liksom kliar i fingertopparna, sugen är enormt.... ha ha.

Nä, ska börja göra mig i ordning för ett biblioteksbesök och efter det ett besök på IKSU. Det har blivit värsta lyxet att springa på deras löpband, dem har monterat upp tv-apparater framför varje band, så man får själv välja vilka kanaler man vill se på, behöver bara ta med hörlurar så får man ljud också, coooolt som fan. Jag som tyckte det hade räckt med radio =)

jepp jepp, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback