dimma.

Nu är det onsdag igen, igen... tiden går kusligt fort. Det var ju nyss sommar? Saknar det lite, speciellt när det ska vara så dåligt väder, regn hela tiden. Trodde nästan på kallare väder från och med igår, men ack nej.. Dimman ligger tät.

Jag lever och mår ganska bra, är så stressad över min tenta att jag inte gör mycket annat =/ SKA verkligen försöka ikväll, och sedan ligga i fram tills på måndag. Lina kommer upp från Finspång och hälsar på! Ska verkligen bli ett trevligt avbrott i vardagen! Hoppas bara jag kan hitta på något trevligt att ta med henne på =)

Ska även försöka få iväg några mail i dag, jag har ett par att svara på, och oftas är det så att ju fler det är desto svårare har jag att ta tag i det. Det har till och med hänt att jag har glömt bort att jag har en mail, kan ha gått flera dagar innan jag faktiskt ens varit inne på den. Dålig stil. Det smartaste sättet att få tag på mig är att lyfta luren och faktiskt ringa. Är dålig på att sätta mig ner och slå en signal, men blir alltid lika glad när mobilen väl ringer.
Bara för att jag inte ringer betyder inte att jag inte saknar eller tycker om er. Oftast har jag dåligt med pengar på mobilen, eller så försvinner pengarna väldigt snabbt. Det är ganska dyrt för mig att ringa andra mobiler än halebop. Efter jul funderas det på att skaffa hemtelefon, om ekonomin tillåter, det skulle underlätta telefonerandet. Varför har inte alla halebop?

Just nu njuter jag av att vara "ensam", Ante sover så sött. Lyssnar på johnny cash och bara är... ska iväg på ett möta kl.12. Har en jätte disk att fixa innan dess, men det borde jag klara av på en halvtimma eller så... sen ska förra kvartersvärden besiktiga mitt studentrum, måste sitta och vänta på dem, de skulle komma mellan 13-15, riktigt långtråkigt. Finns det något värre än att vänta?

Har redan avklarat två julklappar, är riktigt nöjd över mig själv. Vet faktiskt inte riktigt vilka jag förväntas byta med. Så känner du dig osäker på vad som gäller, så fråga mig. För jag är då osäker =)
Jag köper en julklapp till dig Becca(?), för det har jag räknat med när jag gjorde upp julklappsekonomin. =)

Snart är det jul, mindre än en månad kvar. Blir inte någon jätte julstämmning i våran lägenhet i år, har inte riktigt ekonomi att köpa in så mycket som skulle behövas. Men några småsaker kommer snart upp, köpte en fin röd duk till köksbordet, och två röda ljuslyktor. Sen har vi faktiskt en liten ljusstacke i köksfönstret. I vardagsrummet har jag pyntat med några fina silverdekorationer i fönstret. Får se vad som mer dyker upp.

Nu ska jag ta tag i disken...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen min! Snart kommer ja. =) Ska bli jättekul. Ang. julklappar, vi kan väl byta någon liten en, typ max 30 kr. Bara för att de är så kul med paket. Thihi. Kramar

2006-12-01 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback