Pepparkakshus a la Jennie

Dagens arbete har bestått i att göra klart pepparkakshuset som jag började med i går... Alldeles för sent kom jag på att jag saknade viktiga delar i dekorationen... men nu så. Här har jag fixat delarna i mitt egna och första pepparkakshus någonsin!


Efter att ha funderar och klurat ett tag så började jag med att sätta ihop det hela, tyvärr eller kanske som tur är finns inga bilder på själva konstuerandet, utan enbart det färdiga resultatet... håll till godo!


och på lite närmare håll...
 
Tahhhaadaaaa.....!

Ante tittar redan på huset med längtande blick, hans första kommentar vara att han hoppades att det var ätbart... ;-P vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Sött

Postat av: Tommie

Vad fint! :). Låter ju jättebra med det där jobbet, aldrig fel att dryga ut studentkassan lite liksom :).

Jo slutet är nära :p. Har en termin + examensjobb kvar bara. Sen kanske jag bygger på ett halvår. Och om allt går som det ska så kommer jag göra exjobbet i Nice, Frankrike ^^. Det ser jag fram lite mot faktiskt =). Hur länge stannar du över julen? Hinner man få se dig någonting innan du åker tillbaka?

Take care jennie-girl! :)

2006-12-09 @ 23:48:15
URL: http://technologen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback