Juletid (?)

Att arbeta. Haft en väldigt stressig dag. Gick upp halv sex i morse, började jobba kl sju. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, det funkar att bara göra såhär ibland, men alltid, de vette fan om jag skulle palla någon längre tid. Har jobbat fem dagar den här veckan, good cash! Speciellt som jag från o med januari är arbetssökande och utan inkomst. Som tur är så har jag några a-kassadagar kvar, måste kolla upp hur det hela fungerar nu mera.

Dagen har förflutit ganska bra, har ont i mina ben och fötter och är helt slut i huvudet. Det är så mycket att tänka på när man är ny så man blir helt slutkörd. Men jag trivs jättebra faktiskt! Bara trevligt folk såhär långt och hitills har jag fått jobba en hel del, fast att de har sagt att det förmodligen inte skulle bli så mycket innan jul. Är nöjd.

Skulle ha hängt på Maria och några tjejer ut ikväll, men det går inte, är helt slut, har skitont i halsen (sjukdom befaras inta min kropp) är helt slutkörd, och har knappt ätit nåt på hela dagen.. tror att det enda jag skulle uppnå med alkohol i kroppen vore en skitdålig fylla som slutar i böner till porslinsguden. Vilket inte lockar alls såhär i juletider. Vilka juletider sen, jävla deppväder. Här i norr borde det vara jul såhär års, vad är det som händer?
Lucia kom och gick utan att jag så mycket som hann reagera. Ingen känsla alls.

Är så gott som klar med mina julklappar för i år. Blev inte så många, har inte råd, tyvärr. Har syster ysters kvar bara, men den har jag redan klurat ut, ska enbart inhandlas.

Ante försökte psyka mig tidigare, genom att ge mig ledtrådar till vad min julklappa kunde vara. Men jag är inte tillräckligt smart för att förstå vad han försöker säga, så jag antar att jag får hålla mig ett tag till. Det ska tydligen vara någonting som jag sagt att jag vill ha, flera gånger dessutom. hummm...

Nu ska jag hitta någontling att kurera min hals med, den är riktigt irriterande =/

God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback