Det luktar jul.

Har idag upplevt universitetsområdet på en lördag. Det var intressant, mötte så många som två personer på väg från parkeringen in i biblioteket. Väl inne var de enda jag mötte två bibliotikarier. Det var så tyst och lugnt där inne, på vardgar blir det alltid oljud, trots att det är ett bibliotek.
Självklart fortsätter sabotaget för mig, någon ser till att gömma alla de böcker jag är ute efter. Speciellt de mellan 1930-70, börjar bli riktigt irriterande. De finns inte i hyllan, men de är inte heller utlånade, iaf inte igår kväll, och jag betvivlar starkt att någon annan än jag var ute efter just den boken. Men vad vet jag, någon kanske fått nys om att jag var ute efter den och tog beslag på den, enbart för att jävlas...

För er som missat helt att jag har fått extrajobb så berättar jag det igen.. Alltså, fått jobb i frukosten på tre hotell som ligger nere i centrum. Det är tre hotell som har samma ägare, så de sammarbetar mellan hotellen. Så nu i veckan ska jag gå intro på två av hotellen. Ska bli trevligt med lite extra pengar i plånboken i slutet av månaden.

Dagen ser ut som sådan; först fortsätta mitt pepparkakshus byggande, och varva det med pluggande. Vill se lite framsteg i mitt c-uppsats arbete, det har varit alldeles för lugnt.

tjaao...
ps. lovar att lägga ut en bild på huset, om det inte blir en katastof...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback