update.

Så, nu äntligen så kan vi nog få ordning på vardagen. Efter två kaotiska veckor har allt lugnat ner sig... Nu kanske jag kan hinna med att träffa lite vänner innan det är dags, så att säga. Tror att till och med Ante börjar känna att det närmar sig. Fick även en kommentar av honom nu i morse, angående en viss väska.. kan inte annat än le. Kanske ska lugna honom med att införskaffa allt som behövs =)

Annars börjar det mesta falla på plats, har lite tapetsering kvar i köket, och lite organisering av diverse prylar. Men man kan se lite struktur i kaoset! Våran underbara hund visade sitt missnöje med lägenheten igår, genom att försöka möblera om i hallen igår. Hon tyckte inte att vi hade gjort ett bra jobb med val av hallmatta... så hon helt enkelt försökte designa om den lite genom att göra ett hål mitt i den... just nu kan jag inte annat än le åt henne, men igår var vi mindre nöjda. Eller är kanske inte så nöjd nu heller, speciellt inte när jag passerar hallen och ser det hela. Men hon är ju söt ändå! =)

Ska försöka uppdatera med lite bilder här framöver, när jag helt enkelt hittat kameran =)

Nu ska jag snart bege mig in till norpan för en lunch med några söta töser...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback