mat.

Har inte riktgit fått i mig rätt mat den senaste tiden, har varken haft ork eller lust, vilket inte är någon bra kombination. Så har suttit och försökt få lite inspiration.. är riktigt sugen på att testa att göra egen pasta. Blev ännu mer intresserad efter att ha hittat en pastamaskin på rea i en affär. Fanns ganska många, funderar fortfarande... =) Kanske borde börja med att testa göra lasagne, se om det ens blir gott. Innan jag springer iväg och köper in något som jag kanske aldrig kommer använda?

Är annars väldigt intresserad av lite matinspiration, så ge mig recept! =) behöver variation i maten känner jag.. har blivit för mycket pizza och liknande sedan vi flyttade. Eller kanske inte de senaste dagarna, men just dagarna runt flytten.

Längtar efter mina promenader... verkligen längtar! Känns i hela kroppen hur den skulle vilja ut och springa.. eller kanske snarare är mitt huvud som vill. Kroppen är alldeles för trött och "stel" =) Har ju knappt sett mina tår på flera månader =) Både barnvagn och hund står startklara!

Annars pillar jag mest här hemma, försöker skapa lite hemkänsla... vilket faktiskt inte går så dåligt ändå! Behöver dock lite mer detaljer för att få upp allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback