förlossning.

Idag bär det av till förlossningen!
Tyvärr är det inte våran lilla raring som har tänkt titta ut, utan det är helt enkelt besök med föräldragruppen på förlossningen inne på Vrinnevi. Har faktiskt inte en anning om vad som ska hända, ska bli riktigt kul att se hur det ser ut där inne. Har ju av ganska självklara andledningar aldrig varit där förut =)
Är just nu inne i vecka 37, vilket innebär att från och med om en vecka, och sedan fyra veckor  framåt, kan vi vara föräldrar! Försöker smälta det hela fortfarande, men en sak är helt klart, och det är att den är hur välkommen som helst =)

Det mesta är fixat och ordnat, små detaljer kvar bara... Det sägs ju att man ska ha packat en "förlossningsväska", vilket ett antal personer blivit förvånade över att jag inte gjort. Får väl helt enkelt kontra med att säga att jag hinner, och skulle jag inte göra det så lovar jag att jag överlever ändå =) Att få med sig en snygg pyamas känns ganska orelevant om man tänker på vad som faktiskt kommer hända... men visst, den är väl ganska bra att ha =)

Nu kom visst min mor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback