spel.

Idag har jag varit och inhandlat lite smått o gott inför mitt julpyntande! Fixade min adventsljusstakt som jag ska ha på köksbordet, o så lite andra småsaker. Tänkte inte lägga så mycket pengar på sånt i år, kommer ändå bli lite annorlunda till nästa år. Men det ska nog bli lite julstämmning här i år med =). Ska alldeles straxt skjutsa Ante´s mamma, och sedan åka till hans syster och hennes pojkvän, blir middag och sen kolla när grabbsen spelar "guitarhero" på ps3(?) tror det är ett sånt han har, haha. Intresset är stort från min sida. Tänkte ta lite bildbevis... får se om det blir några bilder som passar här eller inte! ;-p

Helgen blir jobb, jobb.. förmiddag som tur är. Föredrar det, då hinner man ta tillvara på kvällarna. Försöka julmysa lite på 1 advent på söndag, kanske dricka lite glögg o äta lussebullar? =)

nää, nu ska vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback