klant.

I dag har jag konstaterat att det är mycket bättre att cykla omkull på fyllan, än i nyktert tillstånd. Gör förjäkligt ont när man landar och har spänt sig till max, så onödigt, på fyllan så märker man inte vurpan fören man ligger ner på marken. Iofs så ökar risken ATT ramla avsevärt med alkohol i kroppen. Tål att tänkas på, men själv kommer jag fortsätta att ramla nykter den närmsta tiden, ifall nu någon blev orolig över det ;-P

Jobbat och tjänas pengar i helgen, ganska fina pengar med tanke på att det varit "alla helgona", liiiite bättre betalt än inom hotellbranschen. I morgon är jag ledig och tänkte ta tag i reparerandet av min digitalkamera, saknar den väldigt mycket. Många tillfällen som har passerat som jag velat fånga på bild, tyvärr...

lev halva disken var i dag, så ska alldeles straxt ta tag i min del. Och för er som inte har tvättmaskin i lägenheten, det är helt UNDERBART! speciellt när elen ingår i hyran =)



Uppdaterat.
Nu har jag åtgärdat det jag tror var felet med digitalkameran (hoppas åtminstonde) och här kommer några alldeles färska bilder på Tova, mitt favorit motiv.

4 nov.



4 nov.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback