steg.

Så blev det iaf av, ett besök till tygvaruhuset... hmm, hittade åtminstonde de gardiner jag ville ha, men annars vet jag inte riktigt. Det som skulle vara så storslaget hade inte mer än vad andra tygaffärer jag brukar besöka har, (om inte mindre) Stort var det ju onekligen, men utbudet? Man behövde ju inte trängas mellan hyllor och bord åtminstonde (och då berode det inte på att det var folktomt, för det vill jag inte säga att det var) hittade lite stuvar till mitt lapptäcke också, halva priset på det, så det var ju inte helt fel =)

Ska låna min mors symaskin i dag, så vi kan stoltsera med gardiner i köket ! Bild kommer senare!

Nu ska jag se om jag kan hitta en bra väska, ETT steg på vägen mot att få den packad =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback